Mentiuni legale

1. Dispozitii de deschidere

i. Conform acestor Termeni si Conditii de Afaceri, definim relatia dintre compania noastra, CareSpot - Romscent Trading SRL, J40/5776/24.04.2019, Nr. RO41041717, Str. Everest nr. 10. 032951, sector 3, Bucuresti, Romania, In calitate de vanzator si operator al magazinului electronic la www.carespot.ro, si dumneavoastra, clientul nostru, care Incheie un contract de cumparare cu noi.

ii. Aplicam o abordare uniforma clientilor nostri si le oferim aceleasi beneficii, indiferent daca sunt consumatori sau nu. Prin urmare, regulile stabilite In acesti Termeni si conditii comerciale sunt aplicabile tuturor clientilor nostri.

iii. Acesti Termeni si Conditii acopera In primul rand achizitia de bunuri pe magazinul nostru electronic. Acestea se aplica pentru achizitionarea de bunuri pe linia clientilor sau la unul dintre magazinele noastre fizice In mod corespunzator.

2. Incheierea Contractului de Cumparare

i. Puteti Incheia un contract de cumparare cu noi de la distanta prin magazinul electronic sau linia noastra de clienti sau personal la unul dintre magazinele noastre.

ii. In cazul unui contract de cumparare incheiat de la distanta, comanda plasata prin transmiterea comenzii pe site-ul web sau prin linia clientului va constitui un proiect de contract de cumparare. Comanda va fi valabila pentru o perioada de 7 zile si va vom confirma primirea prin e-mail. Contractul de cumparare va fi apoi Incheiat la acceptarea de catre noi a proiectului sub forma de expediere a marfurilor comandate.
Va vom informa despre expedierea marfurilor prin e-mail.

iii. Livram bunuri numai In cantitate obisnuita pentru consumul casnic. In cazuri specifice (In special In cazul reducerilor sau vanzarilor la lichidare), avem dreptul sa stabilim o cantitate maxima pe care o putem furniza.

iv. Comanda In magazinul online se plaseaza facand clic pe butonul pe care scrie „Comanda”. Formularea Termenilor si Conditiilor Impreuna cu informatiile despre comanda sunt arhivate timp de 6 ani. Daca ati introdus date incorecte In timpul plasarii comenzii, le puteti corecta prin formularul de comanda sau In contul dvs. de client.

3. Retragere fara motiv

i. Prin lege, aveti dreptul sa va retrageti dintr-un acord Incheiat pe internet sau prin telefon fara a indica un motiv In termen de 14 zile de la livrarea marfii. La compania noastra, fiecare cumparator are dreptul de a se retrage din acord fara a indica un motiv In termen de 30 de zile de la livrarea marfii. Acest lucru se aplica si In cazul achizitiilor din magazinele noastre fizice.

ii. Daca doriti sa va exercitati acest drept, trebuie sa ne notificati decizia dumneavoastra de a va retrage din acord In termenul mentionat mai sus. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa ne contactati la hello@orioudh.com sau sunand la +40373760255.

iii. In cazul In care va retrageti din acord, va vom rambursa pretul de achizitie al bunurilor. In cazul retragerii In termen de 14 zile de la livrarea marfurilor, veti avea, de asemenea, dreptul la o rambursare a costurilor de livrare Intr-o suma corespunzatoare celei mai ieftine metode de livrare oferite.
In cazul unei retrageri ulterioare din acord, vom rambursa numai pretul de achizitie al bunurilor. Fondurile mentionate anterior vor fi restituite fara Intarziere, In cel mult 14 zile de la data retragerii.
Cu toate acestea, In conformitate cu legea, putem astepta cu plata pana cand returnati bunurile. Pentru rambursare, vom folosi acelasi mijloc de plata pe care l-ati folosit pentru a plati pretul de achizitie, cu exceptia cazului In care suntem de acord altfel.

iv. Fara Intarziere, In cel mult 14 zile de la data retragerii, trebuie sa trimiteti marfurile la urmatoarea adresa:

Romscent Trading SRL, B-dul Theodor Pallady 287 - Incinta IOR2 032258 Sector 3 Bucuresti Romania.

Daca, In ceea ce priveste contractul, vanzatorul trimite clientului un articol suplimentar gratuit („cadou”), este necesara si returnarea acestui cadou. In cazul In care clientul nu trimite vanzatorului cadoul Inapoi Impreuna cu bunurile, vanzatorul are dreptul de a opri returnarea pretului de achizitie al bunurilor catre client pana la returnarea cadoului. In acest caz, veti suporta costurile asociate cu returnarea bunurilor.

v. Va rugam sa retineti ca, prin lege, veti fi responsabil pentru orice reducere a valorii marfurilor ca urmare a manipularii bunurilor Intr-un alt mod decat este necesar pentru a va familiariza cu natura, proprietatile si functionalitatea bunurilor. (de exemplu, daca folosesti un parfum chiar si dupa ce l-ai Incercat deja).
De asemenea, va rugam sa retineti ca nu aveti dreptul sa va retrageti din acord In cazul marfurilor fabricate conform cerintelor dumneavoastra sau al marfurilor personalizate (de exemplu, ambalaje cu gravuri personalizate) si al bunurilor pe care le-ati scos din ambalaj si care nu pot fi returnate la ambalaj. Din motive de igiena (de exemplu, preparate cosmetice deschise si alte bunuri care vin In contact direct cu pielea).

Vanzatorul mai subliniaza ca nu este posibila retragerea din contractul de servicii de ambalare cadou sau ecologica odata ce articolul a fost Impachetat, deoarece serviciul a fost prestat (vanzatorul procedeaza la livrarea serviciului).