Metode de livrare
La CareSpot, comanda ta ajunge rapid si in siguranta. Poti alege ridicarea de la sediu, livrarea prin curier la adresa indicata sau trimiterea la EasyBox-ul preferat.
________________________________________
Modalitati de livrare
• Ridicare de la sediu – gratuit:
Sediul nostru: Bulevardul Theodor Pallady 287 - Parc industrial IOR2, Sector 3, București.
Program: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00
• Livrare la domiciliu / adresa specificata – prin curier:
Asigura-te ca adresa este completa si corecta pentru a evita intarzieri.
• Livrare la EasyBox – codul de ridicare va fi trimis prin SMS sau e-mail. Coletul trebuie ridicat in 48 de ore.
________________________________________
Termene de livrare
• Curier / EasyBox: 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
• Ridicare sediu: posibila in aceeasi zi daca produsul este in stoc.
• Pot aparea intarzieri din cauza factorilor externi; te vom anunta in acest caz.
________________________________________
Costuri de livrare
• Ridicarea de la sediu: gratuita
• Curier / EasyBox: costul este afisat la finalizarea comenzii; transport gratuit poate fi aplicat in cadrul promotilor active.
________________________________________
Verificarea coletului
• Verifica coletul la primire.
• Daca ambalajul este deteriorat sau produsul lipseste, refuza livrarea si contacteaza-ne imediat la hello@carespot.ro sau 0373 760 255.
POLITICA DE RETURNARE CareSpot
Produsele achizitionate la distanta:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34 / 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. CareSpot - magazin de parfumuri si cosmetica - va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse de parfumerie si cosmetice:
Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile se pot returna doar daca sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.
OG 34/2014 - Articolul 16 - Exceptari de la dreptul de retragere:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator."